25 January 2011

If I Were A Politician

If I were a politician, I would be an Opposition member. The job description as an Opposition member is easy. All I know is to oppose whatever being said, planned and to be done by the ruling party. Asal government bukak mulut je, saya pasti akan bangkang, tak kira samada cadangan tersebut baik untuk rakyat. Nama pun pembangkang kan? So, kerja saya membangkanglah.

Another benefit is that I can say whatever I want without being afraid of being subject to any punishment. When it comes to by election, for example, saya fitnah je. No problem. Saya pembangkang. Kalau polis tangkap, saya cakap kerajaan tak demokratik. Saya ingat lepas ni nak pegi bakar novel la pulak. 

The best thing is, if I were to be the Ketua Pembangkang. Syok oooo.....liwat orang,  pastu tangguh kes sampai mati.

Hidup Pembangkang !!

-PP-

No comments: