07 April 2011

Berita Ringkas Untuk Minggu Ini

1. Dengan kes kematian mengejut pegawai kastam, SPRM bercadang untuk membina pejabat mereka dengan ketinggian maksimum 2 meter dari tanah. Dengan ini, kes kes terjun bangunan oleh saksi dan mereka yang disyaki terlibat dengan rasuah dapat dielakkan. Tender akan dibuka tidak lama lagi.

2. Berikutan tersebarnya video clip yang dikatakan aksi seks Anwar Ibrahim, makin ramai manusia yang tiba tiba menjadi pakar dalam menilai susuk tubuh Anwar Ibrahim ketika tidak berbaju. Perut buncit la, tetek layut la. Agak pelik juga dengan analisa dan perbandingan tersebut sedangkan Anwar Ibrahim tidak pernah muncuk di khalayak ramai dengan hanya bertuala sahaja.


3. Pengusaha telur Omega melaporkan bahawa jualan telur Omega tiba tiba meningkat selepas pendedahan Dato T. Bagi mereka yang bependapatan sederhana, telur Omega menjadi ganti kepada jam Omega yang agak tidak mampu untuk dimiliki.


4. Wan Azizah bakal dicalonkan sebagai isteri mithali dan paling penyabar di dunia. Liwat ka, seks dengan pelacur ka, Kak Wan tak kisah....

-PP-

No comments: