08 August 2006

Cara Untuk Membodohkan Orang Dengan Style

Pipi nak share beberapa cara yang berkesan untuk memperbodohkan orang atay membuat orang rasa bodoh dengan style. Of course, anda boleh pegi buat lawak bodoh di khalayak ramai or just simply call someone stupid but that is without style dan bakal mengundang kecelekaan untuk diri sendiri. Cara cara yang terbukti berkesan adalah seperti berikut:


1. Buat satu rancangan realiti di mana semua keputusan adalah bergantung kepada undian sms. Kemudian buat macam macam surprise seperti meminta pengudi sms mengundi masuk peserta yang terkeluar. Kalau nak buat orang lagi rasa bodoh, biar peserta yang terkeluar dan masuk semula itu menjadi juara or paling kurang pun naib juara.

2. Jika anda ialah pemilik pasukan bola sepak, berikan janji janji manis tentang imbuhan yang bakal diperolehi sekiranya pemain anda memenangi sesuatu kejuaraan. Kemudian, buat buat lupa tentang imbuhan yang dijanjikan. Apabila pemain anda mogok dan bermain secara ala kadar sahaja, berhentikan semua dan gantikan dengan budak budak bawah 23 tahun yang anda boleh tipu untuk musim akan datang.

3. Kalau anda ada ladang di negara jiran, jangan segan segan untuk membuat pembakaran terbuka supaya negara Malaysia akan diselubungi dengan jerebu. Apabila keadaan jerebu bertambah buruk, rakyat Malaysia akan mula memakai topeng dan seterusnya akan kelihatan seperti orang bodoh.

4. If you are an owner of a company, employ a school leaver with SPM qualification as your Marketing Executive. Nak best lagi, carik yang dah ada experience kerja kilang or bekas tunang artis. Untung untung syarikat anda akan popular dan berjaya memperbodohkan orang lain untuk membeli produk anda.

5. Buat satu kumpulan lawak ala ala Senario dan work out with the TV station TV to the show during the prime time.

6. Bagi seorang celebriti (orang biasa pun boleh buat jugak, tapi duit kena banayk la) , bagitau semua orang yang anda nak kahwin dan majlis perkahwinan anda akan dilakukan secara sederhana. Then announce dekat suratkhabar yang maskahwin anda ialah RM22,222.22, then cakap baju harga ratusan ribu ringgit dan siap nak naik kereta kuda keliling KLCC. Anda akan kelihatan lebih berjaya membodohkan orangn kalau anda berjaya membuat kadi menjadi gemuruh untuk melangsungkan akad nikah.

7. Create a blog and name it You Are An Idiot.

-PP-

1 comment:

LUKE said...

cadangan No.7 tu tak cukup style lah!**lariiikkk..