28 August 2006

Pipi Yang Sangat Busy











I have been very busy lately so tak sempat nak update the stupid blog. I’ll be busy for the next few days. While I am away, you might want to provide your view about the question that I posted below. Sila ambil perhatian bahawa semua jawapan adalah betul. Sila ambil perhatian bahawa ruangan kosong di atas adalah sangat sangat disengajakan.

Apakah Pandangan Anda Tentang Perkahwinan Siti dan Datuk K?

Saya setuju

Saya tidak setuju

Saya tidak peduli

Saya gay/lesbian

Saya tak bergaduh kat kelab malam pasal lelaki lah!

Saya Benci Dadah err.. maksud saya Belia Benci Dadah

Saya Raja Ismail bin Raja Jaafar, menang motosikal 150cc sebab saya minum Power Root Ali Cafe saje...

Saya lebih rela menonton rancangan Mawi di Astro Ria dan Ina di TV1.

Saya dulu kahwin bukan main gah lagi, wedding of the year la konon. Siap bersanding dekat Tasik Permaisuri tapi sekarang dah jadi janda.

Saya kecewa kerana telur busuk yang saya simpan untuk membaling Siti tidak dapat digunakan sekarang kerana acara berarak kereta kuda sudah kensel.

Saya tidak akan berhenti dari menjadi Presiden selagi kaum India menyokong saya.

Huk huk huk....mas kahwin siti lagi mahal dari MV Agusta.

Saya bodoh

Saya Anti Rasuah

Saya Anak Malaysia

Saya tidak mahu dilabel sebagai bekas tunang Mawi.

Saya tidak akan mohon maaf walaupun didesak oleh MCA.

Saya yakin rancangan usahasama Astro dan TV1 tidak akan menggugat rating TV3.

Saya Lukman Bin Adam

Saya rasa liputan yang diberi oleh media terhadap perkahwinan Siti membuktikan bahawa orang Malaysia suka kepada perkara perkara yang remeh.

Saya bukan nak cari pasal dengan Kastam walaupun diorang selalu kacau bisnes saya.








Get an online form

5 comments:

Anonymous said...

sedang browse blog suzie, ternampak nama awak...boleh saya tahu siapa PP kepada suzie...maksud saya adik ke abang ke kakak ke suami ke atau ....?

#sori , off topic

-Papa-

Pipi said...

PP takde kene mengena dengan suzie. Maybe Papa patut tanya suzie untuk keterangan lanjut.

Anonymous said...

woi pipi, tlg call aku balik... asap... kedahguy

Mme RoSsé said...

pertama kali baca entry blog you.
interesting.

Pipi said...

En toyol, sila jangan konpiuskan Pipi dan lain2 manusia. Mana satu nama sebenar anda? Lukman Bin Adam ataupun Toyol Bin Puteh?

Tiada apa2 yang dapat Pipi ucapkan untuk dame rosse kecuali terima kasih