11 October 2006

I Have Got My Identity Back...Yeaaahhh!!!

Pipi sungguh gembira hari ini sebab Pipi dah dapat kembali identiti Pipi yang dicuri oleh Roy. Walau bagaimanapun Pipi sudah tidak boleh riak lagi kerana tuan punya blog sudah mendelete entry yang diciplak dari Pipi.

Untuk membuktikan bahawa Pipi memang bercakap benar dan tidak syok sendiri menuduh orang menciplak blog Pipi, Pipi letak gambar entry yang diciplak untuk tatapan semua. Again, I bet, all the guys akan lebih tertarik untuk melihat gambar kat sebelah kanan itu.


Click here (utk lelaki gatal sahaja) to visit the blog. ( Sila klik cepat cepat before the blog owner menukar gambar dan transform kepada Hantu Kum Kum)

Sila ambil perhatian, bahawa menjadi Hantu Kopek akan mengurangkan pahala puasa dengan drastik.

-PP-

9 comments:

outkhai said...

hey hi! nice blog

LUKE said...

sempat fire hantu kopek dari opis lagi.. kesian lak kat member tu... tak pa lah.. pasni kosser nak layan dia lagi, sat gi perasan cun pulak dia.... kosser aiihhh..

Pipi said...

outkhai
tq. jari pipi kelu untuk menaip kerana sangat terharu.

luke
pipi rasa cukuplah aktiviti mengfire orang. nevermind, pipi tak rugi apa2 pun. biar je lah. silap hari bulan nanti hang lak kene fire.lagi leceh. well, people do say that imitation is a form of flattery.

Anonymous said...

PP,
Aku dah letak msj kat chatbox Missy, dengan bahasa yg sopannya, ajak dia baca blog hang.
Even dia dah block IP aku, utk keadilan, aku usaha gak, just to leave the message. Isk, nape baik sgt aku ni... ?

seek Justice for all cos i'm not an idiot.. hahaha

LUKE said...

flattery!.. yes aku setuju ittiewwwww.... go Pipi go!

Anonymous said...

heh!!~ mind u'r guys word..

mgkin ade salah sorang dari contributor yg
post article tuh.. dan mgkin article tuh bukan di 'copy' dari blog ni

n korang bley gerenti ke yg article tuh cuma ade kat blog ni

jadi.. kalau x.. korang x boley salahkan Missy 100% dan post article yg memburuk2an Blog dia n even dia sendiri..

Heh!~ aku cme nak settle kan misunderstood ni ..

just think about it ok..
ciow!~

Anonymous said...

heh!~

just nk inform u guys
did u guys notice 'Roy'..

kat dlm blog missy xde contributor bernama 'Roy'

dn mgkin.. article tu di 'copy' dari seseorg bernama 'roy' dan bukan dari blog ni..

fikir2..
heh!~

Anonymous said...

pipi... walaupun aku bukan tergolong dalam lelaki gatal.... aku visit gak blog si hantu *** tu... aisey pipi... small matter le... aku yakin sangat group bebudak college tu memang dah biasa sangat le ngan plagiat2 nih... to zero.. mamat yob dah ngaku dia yg post... roy tu nama glemer jek...

Anonymous said...

sambungan.... camna aku boleh kata diorang tu dah biasa ngan cut & paste ni.... sebb lawak2 bodo yang dia post tu mostly dah pernah menyemakkan mailbox aku berkurun dulu... kekadang tu beribu kali plak tuh... to pipi... aku rasa dia tak paham le plagiat tu mende... dia tau, cut & paste jek...